Stosowanie skutecznych spyphone’ów

Telefony komórkowe stały się przedłużeniem naszej ręki i na stałe zagościły w naszym codziennym życiu. Pozostało niewiele osób, które ich nie używają. Obecnie służą nie tylko do dzwonienia czy wysyłania SMS – ów, ale także zapewniają nam dostęp do kont bankowych, pozwalają przeglądać strony internetowe, robić zakupy czy grać w gry. Ich wydajność jest porównywalna do komputerów stacjonarnych. Jednak wszystkie te możliwości sprowadzają na nas nowe zagrożenia.   

Zalety nowoczesnych spyphone’ów

skuteczny spyphoneW praktyce takie oprogramowanie może kupić każdy, a o jego skuteczności przekonało już się wielu użytkowników. Jego największa zaletą jest niewykrywalność. Nie dowiemy się o jego obecności za pomocą żadnych standardowych metod. Dzięki temu możemy zainstalować taki program w telefonie dziecka czy niewiernego partnera i mieć kontrolę nad tym, co robi. Skuteczny spyphone daje nam wgląd w SMS – y, historię przeglądarki, dane logowania, rejestr połączeń osoby monitorowanej etc. Zebrane dane są wysyłane na wskazany adres mailowy lub serwer. Następnie możemy analizować i przeglądać zebrane dane. Standardowo są archiwizowane wszystkie kopie wysłanych i odebranych wiadomości. Program umożliwia podsłuchiwanie rozmów telefonicznych w czasie rzeczywistym lub nagrywanie i ich archiwizację. Dzięki temu mamy pełny wgląd w to z kim użytkownik się kontaktuje. Dodatkową funkcją jest możliwość podsłuchu i rejestracji dźwięków z otoczenia, w którym znajduje się telefon. Sprawia to, że telefon pełni wszystkie funkcje urządzenia podsłuchowego. Poprzez wykorzystanie systemu GPS w łatwy sposób odnajdziemy dokładną lokalizację danej osoby lub znajdziemy skradziony samochód. Oprogramowanie spyphone możemy zainstalować na telefonach używających oprogramowania Android lub iOS. Niektórzy dostawcy usług proponują produkty, które działają na starszy oprogramowaniach typu Symbiana, którymi operują stare Nokie. Spyphone potrzebuje nieprzerwanego łącza internetowego, aby móc swobodnie działać. 

W przedsiębiorstwach, to oprogramowanie, pozwala na monitorowanie działań pracowników i sprawdzenie, czy nie nadużywają służbowego sprzętu do celów osobistych. W przypadku przedstawicieli handlowych pozwala na sprawdzenie, czy dotarli do klienta, a kontrola nad rozmowami telefonicznymi pozwala sprawdzić, czy obsługa klienta odbywa się na satysfakcjonującym poziomie. W przypadku monitoringu czy podsłuchu, należy pamiętać że osoby nim objęte powinny zostać o nim poinformowane. O tym przypominają dystrybutorzy oprogramowań, a jednocześnie nie biorą odpowiedzialność za to jak narzędzia i informacje zostaną wykorzystane.