Poszukiwania hotelu w Gdyni

Razem z mężem planowaliśmy udać się na wakacje. Oboje marzyliśmy o tym, żeby odpocząć nad morzem. Kilka razy byliśmy już w Gdyni i obojgu nam bardzo podobała się ta część Trójmiasta. W tym roku znowu postanowiliśmy się tam udać. Ponieważ zbliżał się sezon urlopowy musieliśmy szybko znaleźć sobie jakieś dobre miejsce na nocleg, ponieważ później z pewnością nie byłoby tak łatwo znaleźć odpowiednie miejsce. Tym bardziej, że bardzo zależało nam na tym, aby z okna pokoju mieć widok na morze. Szukaliśmy tylko miejscówek blisko plaży.

Zarezerwowaliśmy miejsca w hotelu blisko plaży

gdynia hotelPod uwagę braliśmy tylko hotele. Nie interesowały nas prywatne pokoje i pensjonaty, ponieważ był tam zbyt niski standard jak na nasze wymagania. Wiedzieliśmy już z doświadczenia, że najlepiej jest poszukać odpowiedniego hotelu przez internet. Nie dość, że można od razu zarezerwować pokój to jeszcze na bieżąco są tam dodawane opinie gości i można dowiedzieć się, czy miejscówka rzeczywiście spełnia pokładane w niej oczekiwania i czy na miejscu, wszystko jest zgodne z opisem. Mąż włączył komputer, otworzył przeglądarkę internetową i wpisał: gdynia hotel. Szybko wyskoczyło nam kilka ciekawych ofert. Jedna z nich dotyczyła hotelu w którym już kiedyś się zatrzymaliśmy. Wiedzieliśmy, że mają tam bardzo dobrą obsługę i wysoki standard. Mieli akurat wolne pokoje w wybranym przez nas terminie, dlatego zdecydowaliśmy się od razu zarezerwować to miejsce. Tym bardziej, że mieli akurat promocję i jeśli ktoś brał hotel na 5 dób, to 6 noc była gratis. Bardzo nam się spodobało to rozwiązanie, ponieważ mogliśmy w ten sposób zaoszczędzić nawet dwieście złotych. Wybraliśmy dla siebie przestronny pokój z dużym, podwójnym łóżkiem. Do pokoju przynależała duża, prywatne łazienka z wanną z hydromasażem. Wykupiliśmy również opcję śniadań do pokoju, żeby nie martwić się o jedzenie. Dokonaliśmy przedpłaty online i już kilka dni później wybieraliśmy się w podróż do Gdyni na urlop. Tak jak i ostatnio na tym hotelu nie zawiedliśmy się w ogóle.

Hotel położony był nad samym morzem, bardzo blisko plaży. Można było nawet wyjść na plażę w samym szlafroku. Z okna mieliśmy piękny widok na wodę. Balkon był dosyć przestronny, znajdowały się na nim krzesła i mały stolik, dlatego wieczory mogliśmy spędzać na nim, podziwiając zachód słońca. Byłam bardzo zadowolona z tego hotelu, a szczególnie z obsługi, która okazałą się bardzo miła. Dobrym rozwiązaniem były też dźwiękoszczelne pokoje, ponieważ dzięki temu nie przeszkadzaliśmy innym gościom, kiedy rozmawialiśmy do późna.